#24 Bubblor

Gott Nytt År

8 kommentarer

Filed under En av 365

8 responses to “#24 Bubblor

  1. Urläckert foto och bubblorna är ju verkligen där!Hoppas att det var goda Bubblor…..
    God fortsättning på det nya året!

  2. Fint och festligt foto. Det är bubblor i min bild också men jag valde ett annat tema. 🙂
    God fortsättning.

  3. Bubblor hör nyårsfirandet till. 😀 Snyggt och rent foto.

  4. Mmmmmm goda bubblor som kittlar härligt i munnen. Jag har lagt upp dig på min 365 sida och ska försöka följa dig under året. Hoppas det är ok. Kram.

  5. Helt klart en mycket tilltalande bild. Många hade nog bubblor iglaset i natt, frågan är dock om det var så många som tänkte på att ta fram kameran :-). En mycket bra början på utmaningen!

  6. Hej igen.
    Tänkte bara berätta att jag länkat till dig på min sida. Om det inte är ok så säg bara till.
    Ha det gott.

  7. De bubblorna ser verkligen läskande ut. Snyggt foto.

  8. Vilka lyxiga bubblor. Vi öppnade aldrig vår flaska. Jag skulle behöva lite hjälp med bloggen. Har en del frågor som jag tror du kan svara på. Snällt att några matar änderna nu när det är snö och svårt att få tag i mat. /Margareta

Kommentera

